Чи можливо ще врятувати дизель, і чи варто це робити?

Чи можливо ще врятувати дизель, і чи варто це робити?

     Якщо вірити заяві професора Фердинанда Дуденхеффера, то дизель приречений. Також він додав, що раніше дизель був опорою для автомобільної промисловості, однак зараз він більше нагадує тягар. Такі слова пролунали в інтерв'ю професора для німецького видання DW. Фердинанд Дуденхеффер також звернувся до уряду країни й закликав його більш раціонально дивитися в майбутнє.

     Перед «дизельним самітом» також виступив і Директор Центру, який займається автомобільними дослідженнями — «Дуйсбург-Ессен». Він повністю переконаний, що настав час встановити конкретні терміни, в які буде введена повна заборона на експлуатацію дизельних двигунів у автомобільній промисловості. Директор впевнений, що це буде хорошим сигналом для виробників легкових автомобілів.

     Професор Фердинанд Дуденхеффер впевнений в тому, що подібний захід вкрай необхідний, але він побоюється, що якихось колосальних просувань в цьому питанні не буде. А все тому, що за столом обговорень зберуться незацікавлені представники автомобільних компаній-виробників Opel, BMW, Ford, Volkswagen і Daimler, міністри екології, а також транспорту ФРН. На цей саміт також були запрошені керівники 9 федеральних земель, представник профспілки.

     Фердинанд Дуденхеффер іронічно зауважив, що це, швидше за все, буде «повернення дизеля до життя», аніж повне й остаточне прощання з ним.

Чому в Німеччині так гостро постало питання про дизель?

     Вперше гучний скандал, який стосувався застосування дизеля, спалахнув два роки тому, після того як «спливли» факти того, що одна з німецьких компаній-автовиробників навмисно зменшувала показники концентрації шкідливих елементів у вихлопах своїх транспортних засобів. Мова тут йде про німецького гіганта у сфері виробництва легкових автомобілів Volkswagen. Все це робилося за допомогою спеціального софту.

     Про це дізналися журналісти, й з тих пір недовіра до дизельних технологій у німців з кожним днем тільки зростає.

     У багатьох німецьких містах влада навіть замислювалась про те, щоб запровадити заборону на в'їзд подібних машин. Особливо в дні, коли екологічна ситуація була не особливо сприятливою. На підтримку цього в газетах, журналах, а також на телебаченні стало з'являтися все більше інформації про те, наскільки шкідливі подібні дизельні вихлопи. Адже вони, в свою чергу, містять досить багато хімічних речовин, які небезпечні для здоров'я людини. У вихлопних газах дизеля навіть містяться отруйні оксиди азоту, які можуть привести до абсолютно непередбачуваних наслідків.

     Однак варто сказати, що на сьогоднішній день подібні заборони лише обговорюються, і жодна з них поки що не набула чинності, а тому всі вони вважаються недійсними. Залишається нез'ясованим питання, чи наділена місцева влада достатніми повноваженнями для здійснення подібних змін.

     На даний момент це питання знаходиться на розгляді в Федеральному адміністративному суді. Але все ж подібна невизначеність насторожила громадян Німеччини. Вони почали сумніватися, що зможуть і надалі безперешкодно добиратись до своїх домівок або ж на роботу на дизельних легкових автомобілях. Саме тому попит на дизельні машини в цій країні істотно знизився.

Дизельні вихлопи — що з ними робити?

     Німці й справді почали з обережністю ставитися до легкових дизельних автомобілів, і намагаються купляти інші транспортні засоби. Це, цілком природно, насторожило німецьких виробників автомобілів, адже попит впав, а в свою продукцію вони вклали не один мільйон євро. Цілком логічна поява питання: «Що робити тепер?». І саме тому було вирішено зібрати «дизельний саміт», на якому будуть вирішуватися подібні питання.

     Слід зазначити, що й політичні діячі не залишилися в стороні — вони також схвильовані. І це цілком зрозуміло, оскільки ні для кого не секрет, що автомобільна промисловість — одна з основних галузей німецької економіки, яка приносить значний прибуток в державну казну. А також саме це виробництво дає безліч робочих місць німецьким громадянам по всій території Німеччини. Закривати його буде вкрай невигідно, в іншому випадку може розвинутись проблема безробіття на території країни.

     На «дизельний саміт» була покладена особлива відповідальність — він був організований з метою допомогти знайти точки дотику політики й автопрому. Адже для обох сторін вигідно, щоб виробництво функціонувало й не зупинялося. Тільки для цього потрібно було вирішити, що зробити для того, щоб повітря менше забруднювалося, дизельні вихлопи були не такими небезпечними, а громадяни, в свою чергу, не боялися купляти такі машини. Вирішення цього питання привело б до того, що економіка країни продовжила б розвиватися, виробники змогли б окуповувати вкладені кошти, а пересічні німці не втратили б свої робочі місця.

     Виробники автомобілів ще перед самим самітом внесли пропозицію щодо продовження виробництва автомобілів на дизелі, але з внесенням деяких поправок для суворої відповідності їхньої продукції стандарту Євро 5 й менш суворому Євро 6. А держава, в свою чергу, ввела б так звану «екологічну премію», яка підштовхувала б власників старих дизельних автомобілів міняти їх на нові, вдосконалені моделі.

     Але виникають логічні запитання: хто й за які кошти буде виплачувати так звану «екологічну премію»? Швидше за все, саме ці питання викличуть найбільш «гарячі» суперечки й дискусії на «дизельному саміті».

     Не вистачає грошей, щоб «прогодувати» своє авто, а намічається тривала поїздка? З цієї чи якоїсь іншої причини звертайтесь за фінансовою допомогою в «КЛТ КРЕДИТ». Ми не вимагаємо звітності про використання кредитних коштів. А якщо не вийде вчасно виплатити мікрокредит, ми продовжимо терміни погашення, і тільки для Вашої зручності!

За матеріалами Finance.UA

Отримати гроші