Нововведення для водіїв України

Нововведення для водіїв України

У вересні дороги столиці традиційно зазнають перенавантаження. До виникнення заторів призводить і масове повернення киян з відпусток, і ремонтні роботи на дорогах, які теж не сприяють збільшенню пропускної спроможності київських вулиць. Але, за твердженням експертів, погане дорожнє покриття — не єдина причина заторів. Важливим фактором є й незадовільна організація дорожнього руху.

Як змінити рух в Києві?

Колишній заступник міністра інфраструктури Олександр Кава переконаний, що приблизно третина заторів виникає через невдало організований рух транспорту. Сам по собі капітальний ремонт доріг, безумовно, потрібен, але він не допоможе впоратися з дедалі більшою кількістю автомобілів. Потрібна кардинальна реконструкція, розширення дорожнього полотна, грамотний розподіл руху машин на перехрестях, облаштування додаткових розгінних смуг.

Крім того, необхідно переглянути розміщення дорожніх знаків і вказівників, які на даний момент просто перевантажують увагу водія, але не постачають його потрібною інформацією.

Директор аналітико-дослідницького центру «Інститут міста» Олександр Сергієнко стверджує, що існуюча система знаків не дозволяє транспорту з другорядних доріг виїжджати на магістраль. І тільки свідомість водіїв, які їдуть по головній дорозі, дає можливість все-таки здійснити цей маневр.

І, зрештою, слід навести лад з неправильно припаркованими автомобілями, посилюючи покарання для правопорушників. Мер Києва Віталій Кличко зізнався, що чекає на прийняття нового законопроекту, після чого вулиці міста будуть розчищені від транспорту, припаркованого на несанкціонованих місцях.

Експерт Олег Гостроверхий пропонує збільшити кількість смуг, що дозволить навіть при інтенсивному русі уникнути виникнення багатьох заторів і забезпечить нормальне функціонування наземного комунального транспорту.

З ним згоден і Олександр Кава, у якого є реальні пропозиції для такої глобальної реконструкції центральних вулиць Києва. Наприклад, на бульварі Шевченка можна розширити існуючу проїжджу частину, трохи звузити наявні смуги, і за рахунок реалізації цих заходів додати ще дві додаткові смуги, збільшивши їх кількість з 4 до 6.

Необхідність інтенсифікації дорожнього будівництва

На сьогоднішній день ремонту потребує більше 90% київських доріг. Зрозуміло, що в першу чергу ремонтні роботи проводяться на вулицях з найбільшою інтенсивністю руху. Але для зниження навантаження на ці магістралі необхідно не тільки ремонтувати старе покриття, але й будувати нові розв'язки, що змінюють напрямок руху транспортних потоків.

Багато років проблема будівництва дорожніх розв'язок у Києві не вирішувалась, хоча це практично єдиний дієвий засіб, який міг би кардинально змінити обстановку на міських дорогах і знизити кількість заторів у центрі міста.

Як повідомив Олександр Кава, таке будівництво вже ведеться. Дворівнева розв'язка на виїзді зі Столичного шосе в районі вулиць Кіквідзе та Саперно-Слобідської зможе перенаправити частину транспорту з південного Печерська на міст Кирпи, де є резервні можливості для посилення інтенсивності руху.

Будується й північне напівкільце, яке з'єднає окружну дорогу з вулицею Богатирською. Це рішення затягувалося через невирішеність питання про будівництво дворівневих розв'язок, які змогли би розвантажити площу Шевченка та вулицю Полярну. Але на щастя, всі питання були узгоджені, та будівництво розв'язок на вул. Богатирській і біля з/д гілки на Вишгород вже почалося, так що у київських водіїв з'явився шанс отримати ефективний елемент міської дорожньої інфраструктури вже через 1,5 року.

Дороги міжнародного значення

Проблеми доріг існують не тільки в Києві. Введення безвізового режиму виявило й проблему доріг, що ведуть до західних кордонів країни. Цим перейнявся президент України Петро Порошенко, який взяв під особистий контроль наведення порядку в питаннях функціонування КПП і стану доріг міжнародного значення. Цьому ж питанню була присвячена недавня нарада в міністра інфраструктури Володимира Омельченка.

Для підвищення пропускної здатності прикордонних пунктів чиновники запропонували збільшити кількість смуг, розділити потік легкових і вантажних автомобілів, відкрити нові КПП і розширити штат співробітників.

Термінового ремонту потребують практично всі траси, що ведуть до польських, румунських, словацьких та угорських кордонів. Уже підписано контракт на ремонт 144 км дорожнього полотна з двома польськими компаніями Drog-Bud Sp.z.o.o. і Unibep S.A, так що незабаром дороги Львівської та Волинської областей, що ведуть до КПП Червонограда, Устилуга, Смільниці та Грушова, нічим не будуть відрізнятися від європейських доріг. Роботи заплановані на 2018–19 роки, а необхідні кредитні кошти в розмірі 100 млн євро виділив уряд Польщі.

Голова «Укравтодору» Славомір Новак, який керує будівельними роботами, впевнений, що підрядники розуміють всю покладену на них відповідальність та покажуть приклад того, якими мають бути дороги по всій Україні.

Очікується підписання такого ж договору з урядом Угорщини, за яким на ремонт доріг в Закарпатті буде виділено кредит сумою в 50 млн євро. На ці гроші буде здійснено капітальний та поточний ремонт дорожнього полотна на основних міжнародних трасах, що ведуть до контрольно-пропускних пунктів на українсько-угорському кордоні.

Готуйтесь до вивчення нових правил дорожнього руху

Для підвищення безпеки дорожнього руху планується змінення ПДР. Вже на наступному тижні в Кабміні буде розглянуто законопроект, в якому регламентується максимальна швидкість проїзду в населених пунктах.

За словами Олександра Кави, після прийняття нових правил дорожнього руху автомобілі не зможуть перевищувати швидкість вище 50 км/год. Саме така швидкість руху в межах населених пунктів зафіксована в новій редакції п.12.4 правил дорожнього руху, що наближає наше законодавство до європейських норм і посприяє зниженню кількості аварій на наших дорогах.

Звісно, у багатьох європейських містах є траси, по яких можна їздити і з більшою швидкістю, що досягає 80-100 км/год. У Києві теж планується ввести швидкісний режим на деяких дорогах, де низька швидкість руху обмежить пропускну здатність. Зокрема, такими трасами можуть стати Наддніпрянське та Столичне шосе, а також проспекти Возз'єднання й Бажана, що становлять єдину вісь руху через Київ в напрямку північ-південь.

Реалізація всіх запропонованих заходів, можливо, назавжди змінить транспортний рух в Києві, позбавить водіїв і пасажирів від багатогодинного очікування в заторах та підвищить безпеку пересування по найбільш жвавим магістралям столиці.

Додаткові кошти могли б вирішити безліч проблем, без яких не обходиться життя жодного українця. Але де взяти позику, яка згодом не обернеться ще більшими проблемами через надміру високі відсотки? Компанія «КЛТ КРЕДИТ» — ось той ресурс, котрий вибирають жителі нашої країни для підвищення якості свого життя. З «КЛТ КРЕДИТ» Ви забудете про переплати, неможливість сплатити борг та про бюджетний дефіцит. Комфортні умови кредитування, численні акції й несподівані бонуси допоможуть Вам впоратися з будь-якими фінансовими негараздами.

За матеріалами Finance.UA

Отримати гроші