Як зацікавити роботодавця та успішно пройти співбесіду: корисні поради

Як зацікавити роботодавця та успішно пройти співбесіду: корисні поради

     Все більше компаній під час відбору майбутніх співробітників звертають увагу далеко не на професійні вміння своїх кандидатів. Важливими стають особистісні якості персоналу. Досвід рекрутингових компаній дозволяє виділити 10 навичок та якостей, якими повинен володіти успішний співробітник.

Конструктивне та ввічливе спілкування

     Співробітником з великим потенціалом вважається та людина, яка здатна прислухатися до конструктивних зауважень керівництва та лаконічно висловлювати свої власні думки. Вміння роз'яснювати складну технічну інформацію простою мовою користується найбільшим попитом у рекрутерів. Важливо, щоб співробітник володів елементарними навичками ввічливого та доброзичливого спілкування.

     Експерти соціальної мережі для пошуку ділових контактів LinkedIn повідомляють про те, що представники кадрових служб більшу частину кандидатів «відсівають» через відсутність у них певних навичок міжособистісного спілкування.

     Голослівні описи власних чеснот на співбесідах нічого не значать. Важливі конкретні приклади та докази, наприклад, розповідь про те, як фахівець успішно презентував своїм керівникам новий проект і переконав їх у рентабельності своєї пропозиції.

Командна робота

     Все більше компаній організовують свою діяльність в проектній формі. Стів Джобс свого часу заявив, що ефективну роботу може здійснювати група із сотні чоловік, але не більше того.

     Під час роботи Джобса в Apple активно створювалися малі команди, які не базувались на принципах організації внутрішньої ієрархії. Було абсолютно байдуже, у кого яка позиція та повноваження, важливим був результат, який команда зобов'язувалась надати до певного часу.

Поінформованість про тонкощі своєї роботи

     Слід детально вивчити ринок, з яким взаємодіє компанія, та позицію фірми серед конкурентів. Це дозволить співробітникові генерувати ефективні рішення актуальних проблем і пропонувати швидкі шляхи розвитку бізнесу.

     Нещодавно було проведено цікаве дослідження, та виявлено, що 67% керівників різних організацій схиляються до наступної думки: у молодих фахівців не вистачає досвіду збору інформації та знаходження ефективних способів вирішення певних завдань.

Ініціативність та самостійність

     Для кожного керівника важлива ефективність діяльності свого підлеглого. При цьому керівництво часто не цікавить, якими шляхами співробітник приходить до результату. Дана позиція дозволяє керівникові істотно заощадити свій дорогоцінний час, розвинути у його співробітників самостійність та творчі здібності.

     На співбесідах позитивні відгуки та пропозицію щодо роботи отримують далеко не теоретики. Цінуються ті люди, які вміють приймати практичні рішення та втілювати їх у життя. Тому часто замість довгих розмов перед кандидатами ставлять конкретні завдання для їх вирішення, проблеми, з якими компанія бореться в даний час.

Спрямованість на результат

     Співробітник не повинен обмежувати себе процесом виконання конкретних завдань. Найчастіше результат є більш важливим, аніж сам хід роботи. Усвідомлення власних цілей — найкращий спосіб підтримки позитивного настрою в роботі.

     Серед роботодавців більше цінуються оптимісти. Це пояснюється хоча б тим, що, зустрівшись із труднощами та невдачами, позитивно налаштовані люди не поспішають здаватись. Такий настрій допомагає співробітникам ефективніше справлятись зі стресом. У оптимістів, крім того, більш міцне здоров'я.

     Найдоступніший спосіб позбавлення від негативного настрою — регулярні заняття спортом. Помірні фізичні навантаження дозволяють підвищити рівень ендорфінів в організмі та зосередитись на власних можливостях, але далеко не на провалах.

Натхнення та нестандартне мислення

     Річард Бренсон, засновник міжнародного конгломерату компаній Virgin Group, вважає, що на роботу слід наймати авантюристів, дещо божевільних людей, тих, хто вміє самостійно мислити та активно діяти, надихає на роботу своїх колег. Бренсон стверджує, що чимало його співробітників початково справляли на нього враження «диких» людей.

     Марк Цукерберг, розповідаючи про політику підбору персоналу в Facebook, підкреслює: для соц. мережі важливо, щоб кандидат мав повну готовність прийняття ініціативи на себе.

Освіченість

     Рекрутери відзначають, що ідеальний кандидат повинен володіти навичками грамотного письма. Досить часто їм зустрічаються безграмотно написані резюме, що містять в собі граматичні помилки (практично в 50% випадків).

     Важливо, щоб співробітник, ведучи переписку із партнерами або клієнтами компанії, не допускав граматичних та смислових помилок. Тому, щоб скласти гідну конкуренцію іншим кандидатам, перед подачею свого резюме в компанію слід уважно перечитати всі документи.

Правильна організація роботи

     Щоб прискорити досягнення власних цілей, будь-якій людині слід навчитись правильно організовувати свою роботу. Для цього необхідно розділяти поставлену задачу на декілька етапів і послідовно проходити їх.

     Все більше сучасних корпорацій вважають, що проектна зайнятість має великі перспективи. Кожен, хто бере участь в командній роботі, самостійно визначає, які саме завдання він візьме на себе і коли зможе їх виконати. Для такого планування вже давно створено безліч цифрових програм.

Стійкість до стресів і вміння швидко пристосовуватися

     Результати досліджень компанії Flux Report for Right Managment показали, що 91% керівників персоналом вважають так: до 2018 року серед кандидатів на роботу буде цінуватися вміння швидко адаптуватись у мінливому середовищі й миритись із невизначеністю.

     Працедавцям важливо, щоб їхні співробітники в будь-який час були згодні й готові кардинально змінити вид діяльності, почавши роботу в абсолютно новому напрямку. Зустріч із кандидатом може проходити при вимкненому світлі, або в русі, коли співрозмовникам весь час доводиться переходити з одного кабінету в інший. Саме так працедавці й перевіряють рівень адаптивності майбутнього співробітника.

     Кандидатам серед своїх чеснот варто підкреслювати певну гнучкість в роботі. Зробити це допоможе розповідь про тривале поєднання роботи й навчання, досвід фрілансу.

Ефективне планування часу

     Чимало досліджень підтверджують, що людям властиво витрачати багато часу на малокорисні для роботи заняття. Наприклад, в середньому співробітники проводять близько 50 хвилин в день за кавою, палінням, спілкуванням в соцмережах та особистими розмовами. Будь-яка організація зацікавлена, щоб її співробітник приділяв роботі якомога більше часу. З цього приводу цікаві факти наводять вчені Стенфордського університету, які довели, що на роботу не варто витрачати більше 50 годин на тиждень. Адже весь час, який перевищує цю цифру, буде проведений марно та навіть завдасть справі певної шкоди.

     Для визначення занять, на які щодня відходить велика частина часу, рекомендується вести електронний органайзер.

     Компанія «КЛТ КРЕДИТ» надає онлайн-позики миттєво без збору документів і пошуку поручителів. Скористатися послугою може будь-який українець, що досяг 18 років. Всього декілька клаців, і гроші на Вашій картці!

За матеріалами Finance.UA

Отримати гроші